19.12.2007 20:30

Dopravní podnik? Kašle na lidi!

Dnes jsem se po dlouhé době hodně rozčílila, ačkoli jsem se zařekla, že adventní čas strávím pokud možno v poklidu. Šla jsem si v pravé poledne koupit celoroční kupony na MHD do ulice Na Bojišti v Praze 2. Byla jsem tu poprvé už před několika dny, ale to mi řekli, že kupóny ještě nemají. Teď je měli, ale zároveň také měli polední pauzu, nefungovalo spojení s bankami a spořitelnou, takže se dalo platit jen hotově a u jediného okénka z deseti (!) jste mohli platit kartou. To už se fronta táhla jako had celou promrzlou ulicí. Lidé si stěžovali, že takhle už prošli několik prodejních míst a většinou slyšeli tu samou odpověď, že celoroční kupóny nejsou.  Stáli tu samí slušní cestující, kteří jsou ochotní poctivě platit a i přes nehorázně vysoké jízdné jezdit městskou hromadnou dopravou spolu s bezdomovci a různými jinými neplatícími individui. Tak proč jim není poskytnut alespoň slušný servis, když všichni vědí, že se celoroční kupóny prostě kupují na konci roku? Nemohu se zbavit dojmu, že Dopravní podnik prostě na slušné lidi kašle. Nedávno mě kontroloval revizor. Těsně přede mnou chtěl zkontrolovat chlápka, který ho odstrčil a utekl mu na eskalátory. A o tom to je: kontrolní mechanismy fungují vždycky jen na slušné. A takoví si dnes vystáli hodinovou frontu, aniž by se dočkali alespoň nějaké omluvy či satisfakce.

Tisknout



PPC kampaně eBRÁNA s.r.o. Copywriting eBRÁNA s.r.o.