Zábavný design zn. Tescoma
Přiznám se, že mě dnešní vernisáž výstavy výrobků zn. Tescoma ve Veletržním paláci moc potěšila.
Přiznám se, že mě dnešní vernisáž výstavy výrobků zn. Tescoma ve Veletržním paláci moc potěšila. Zlínská Tescoma se totiž za své téměř desetileté působení vyšvihla na špičkovou firmu, která vytváří hodnoty. Její designéři jsou opravdu tvůrčí, její výrobky účelné i emotivní, ať už jsou ze dřeva, z kovů či porcelánu. Kuchyňské náčiní, nádobí a výrobky pro domácí i profeisonální gastronomii berou pravidelně do ruky stovky tisíc lidí v kuchyních celého světa. Od šéfa firmy jsme se dnes dověděli, že Češi patří spíš ke konzervativním zákazníkům - třeba na rozdíl od Italů nebo Španělů. A jaký výrobek je v současnosti vůbec nejpopulárnější? Patrně lis na česnek, který má v sobě důmyslně ukrytá dvě čistítka. A největším hitem podzimu se má na českém trhu stát kráječ na knedlíky, který bude konečně nejen funkční, ale i estetický.